dimarts, 12 de juny de 2012

Ja he acabat els dos primers mòduls del CD-Rom de matemàtiques!

Hola a tots. Es dóna la casualitat que avui mateix al matí, ara hi vaig de dotze a dues, he acabat a la seu de la UOC de Manresa, els dos primers mòduls del CD-Rom de Matemàtiques especials per a l'Enginyeria Informàtica corresponents a l'apartat d'Àlgebra. En general, l'àlgebra m'agrada força. A més, es dóna el cas de que he assistit a suficients classes de nivell universitari, precisament en ensenyaments d'enginyeria -Enginyeria Industiral Superior a Terrassa i enginyeria Tècnica Industrial a Manresa,- com per que no em soni a xinès i hagi pogut seguir les diferents explicacions del CD-Rom amb solvència. He fet Polinomis, equacions, inequacions, matrius i determinants i sistemes d'equacions de primer grau amb diferents incògnites. M'he assabentat de tot perfectament i només em falta passar les diferents notes que he anat prenent de teoria a net. Aquesta tasca la faré aquest mes d'Agost, suposo, ja que es dóna la casualitat que a l'Agost, la biblioteca de la UPC i la Seu de la UOC estan tancades per vacances. Tinc, però, prevista tota la feina. A l'agost, també, em llegiré els cursos teorico-pràctics de Física i de Química que em vaig potar de casa. Son de l'editorial Océano, i els vaig comprar al Discoplay. Estic convençudíssim que tots els que llegiu això em recomanarieu cent o cent-vint llibres millors, però aquests son els que tinc i de fet només son per a refrescar la memòria, donat que en el cas de la Física, per exemple, també he assistit a força classes de nivell universitari. Concretament a Terrassa amb el professor J.L.Font, que era molt bò i ho explicava molt bé. A Manresa, vaig assistir a classes i pràctiques, durant dos mesos, de Ciència i Tecnologia dels Materials. Fins i tot em vaig comprar el famós llibre de Callister, que vaig regalar a la meva neboda i que ja no tinc. A Terrassa no anàvem a classe de química. Ja tinc ganes de que comenci el curs, malgrat encara tinc un munt de feina que anar fent. Ara mateix, en aquesta connexió a Internet, m'haig d'agenciar els plans docents del pla d'estudis de les diferents assignatures que cursaré el semestre vinent, malgrat aquestes no estiguin disponibles encara a l'apartat d'Enginyeria en Recursos Energètics i Miners, que és de nova creació aquest any; però estan disponibles al grau de Mines que s'extingeix. Suposo que no variarà gaire. Així, podré preparar temes més concrets que no pas tot el temari inclòs en els dos respectius parells de llibres de l'editorial Océano. Principalment, m'interessa el temari de Química, que al segon semestre sí que inclou Resistència de Materials -em sembla. De moment deixem-ho aquí. Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada