dimecres, 6 de juny de 2012

Ja he fet la preinscripció universitària.

Hola, molt bon dia. Ahir vaig fer la preinscripció universitària a la seu de l'EPSEM de Manresa. Tot va anar molt bé i sense problemes. Tinc com a primera opció l'Enginyeria de Mines a la mateixa Manresa. Ara només falta comprovar el resultat el dia 12 de Juliol i fer la matrícula entre els dies 16 i 20, matrícula que ha de pagar la fundació lar amb els meus diners i que encara no m'han confirmat ni ells han aprovat. Quin patir! Ahir també vaig començar a preparar-me, a la tarda, per al proper curs estudiant Àlgebra. Concretament vaig fer l'apartat de Polinomis a la seu de la UOC del Bages. Després us escric més, ara no em trobo bé, m'han de posar l'injectable. Salutacions cordials. Josep Salvans Arola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada