divendres, 8 de juny de 2012

La fundació Lar no es manifesta definitivament sobre la possibilitat de matricular-me a enginyeria de mines.

Hola. M'ha dit la delegada de tutoria que de moment, això de matricular-se a enginyeria de mines ho deixem en Stand by. Jo li he dit que no només tinc ganes de fer-ho, sinó que m'omplirà molta estona al dia, -unes cinc hores de classe més unes tres que es recomana estudiar cada dia normalment a les carreres- i que aprofitaré per relacionar-me. Li he dit a l'Anna que preferia passar-me quatre anys anant a la universitat que no pas passar-me'ls anant al pre-laboral, on segons m'ha dit en Josep Maria, el company de pis que s'hi va estar tres anys, només fan sumes i restes i al gun manipulat. Lo del pre-laboral és per a gent que la malatia ha maltractat més que no pas a na mi. Li he dit a l'Anna que jo pensava que si superava els dos primers cursos, els dos restants eren d'aplicació de la teoria i per tant en principi per a mi, que tinc experiència en el sector, més senzills. Fins i tot molt més senzills que per a un jove de vint anys sense experiència laboral prèvia- Jo ho veig factible si no defalleixo en l'intent i no m'encaparro en d'altres tipus de problemes d'ordre sociològic i comunicatiu. Avui fins i tot m'he portat de casa, ha anat a Tona, perquè la Consol, donat que és el meu cumpleanys m'ha convidat a dinar, m'he portat de casa deia dos llibres de física i dos de química per a estudiar-los a l'Agost que les biblioteques son tancades i no podré anar a seguir el CD-Rom que us deia de matemàtiques especials per a l'enginyeria informàtica de la UOC. Haig de posar-hi força de voluntat, i de fet, no tinc res més per fer. És important. Avui he trucat a la mare a la residència de Vlldoreix. No estava gaire comunicativa perquè gairebé era l'hora de dinar. Salutacions cordials. Us escric aquest cap de setmana. Josep Salvans Arola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada