divendres, 15 de juny de 2012

S'ha acabat la setmana.

Hola. S'ha acabat una altra setmana. He pogut fer força feina de matemàtiques, que és el que més m'ocupa durant el dia i em manté actiu. De fet si no fossi per aquesta activitat em tornaria més boig del que estic. Ja m'hi vaig trobar una setmana que la vaig haver de passar tota sencera sense fer res durant el dia... és clar. Resulta que ara, hi ha dies que em llevo a les set i dies que a les vuit o les nou. A aquella hora no hi ha gaire activitat per fer i mentre em vaig despertant després de prendre'm un cafè amb llet que agafo convidat del Josep Maria, el company de pis, dic que agafo cafè amb llet convidat perquè ell compra Nescafé i jo Eko. Ens ho intercanviem, malgrat que ara que fa aquesta calor ell ja no pren Eko al migdia i s'estima més prendre's un got de llet freda de la nevera. Bé, doncs mentre em desperto, faig trenta abdominals estirat al llit per abaixar la panxa, m'afeito i em dutxo i rento les dents, passa l'estona a casa fins les 11:15 que ve la infermera a fer la visita rutinària de la llar amb servei de suport. Avui però m'he hagut de llevar a les set i a les vuit marxava de casa per trobar-me amb la Berta, l'auxiliar de tutoria, que m'havia de portar el tabac i acompanyar-me a fer una petit compra de productes de higiene personal. Concretament hem comprat un raspall de dents, bastonets de les orelle i un desodorant roll-on de la marca Byly sense perfum. Ens ha costat cinc euros amb set cèntims al Schlecker de Viladordis, que m'he ocupat previament a que la Berta arribés a les nou d'assabentar-me d'on era i també m'he ocupat de cercar el camí més curt fins a l'estanc, un dels pocs que a aquella hora ja és obert i també dels pocs que tenen la marca que fumo en quantitats suficients. Cap a les deu ja era al pis. La Berta no ha portat més assignació de tabac. Ni tampoc la T-10 de quatre zones per anar a veure la mare. Ni tampoc els pantalons curts que em va dir l'Anna que em durien. Després de la visita de l'infermera, avui ha vingut la Ino en comptes de la Sandra, com gairebé cada divendres passa, he anat a la seu de la uOC a estudiar el CD-Rom. Avui he fet un trocet de les Principals funcions reals. No m'hi he esmerçat gaire perquè era divendres i estava cansat de llevar-me d'hora i de caminar per Viladordis. Gairebé cada dia d'aquesta setmana que faig aquest horari a partir de quarts de dotze: Vaig a la Seu UOC i estudïo fins a quarts de dues i vaig a dinar. Son vint-i-cinc minuts caminant a poc a poc, -que fa molta calor,- anar i vint-i-cinc tornar que faig dos cops al dia, a la tarda també. A la tarda però encara no he agafat ritme d'estudi. Normalment vinc a la biblioteca de la UPC, que és al mateix lloc i em connectoa Internet des de un dels vint ordinadors que hi ha. Ja us vaig explicar que tot i que a la UPC hi ha més ordinadors, no s'hi pot, però, instalar els CD-Roms com sí en canvi que es pot fer a la seu UOC. Els ordinadors de la UPC son per a estudiants. Estudiants dels diferents ensenyaments que es fan a Manresa i també de la UOC. Jo mateix, si no fossi perquè encara tinc el carnet UOC vigent, no em podria connectar perquè el carnet UB d'aquest any, té un error i no funciona. M'han dit que vagi a la biblioteca de la UB. Potser ho faig, però no ho compto, perquè només em queden dos viatges a la T-10 de sis zones del semestre passat i potser haig d'anar a veure la mare mentre no em porten la T-10 de quatre zones. Vaig a dormir cap allà a les set, però avui faré un extra i hi aniré a quarts de nou -de fet tots els dies no m'adormo mai abans de quarts de deu- perquè tinc reunió a la Sala Els Carlins de Manresa de l'agrupació de Bipolars. En Josep Maria m'ha dit que em convidaria a un cafè amb llet si hi anava. La reunió és a les sis, o sigui que vaig cap allà. Bon cap de setmana!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada