diumenge, 22 de juliol de 2012

Avui he anat a urgències una altra vegada.

Hola. Avui al dematí, a tres quarts de vuit ja hi era, he anat a urgències de l'Hospital de Sant Joan de Déu de Manresa. Tenia, i encara tinc, mal de coll. M'he hagut d'esperar a les deu a que vingués el nou torn de metges perquè el meu cas no era massa greu. De fet m'han modificat la recepta electrònica i encara no ho he pogut anar a buscar perquè la farmàcia tanca en diumenge i tenia l'euro per anar a buscar-la a una al tra farmàcia d'aquestes de 24h que hi ha al Passeig Pere III de Manresa.

També he demant per veure el psiquiatre de guardia perquè molt probablement podria ser que la infecció a la gola no fossi un simple refredat sinó que vingués de babejar dormint donada la modificació recent de medicació que tinc.

Ja em va advertir el barber quen em vaig anar a pelar que no sé què del clatell. Jo em vanvïo els llençols cada setmana o quinze dies i podria ser que en adormirma com m'adormo profundament i babejant i fent tomba i tomba al llit quen em desvetllo perquè m'és impossible estar tota la nit de la mateixa manera i cerco el son en posició fetal que en diuen doncs se m'hagi infectat la gola i tingui caspa localitxada al clatell que també s'arrepenja al coixí.

Així doncs hem convingut amb la doctora M.Malo i la seva ajudant que m'apujaria l'Akineton. Ara en pendre també un a la trda a partir de demà, esclar.

M'ha dit també uqe li ensenyi l'informe al doctor Giménez Salinas.

Salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada