dimecres, 25 de juliol de 2012

Avui tinc visita amb psiquiatre.

Hola molt bon dia. Avui tinc visita amb el psiquiatre, doctor Giménez Salinas al CSAM de Manresa, cap allà al barri de les Escodines. La visita s'ha perllongat fins a les cinc setmanes des de la última ocasió deixant enrrere las tres setmanes que s'establien de periode fins ara.

És cert que s'ha allargat molt donat que al cap de tres setmanes de la última visita el doctor GIménez Salinas feia vacances. Va coincidir amb l'estat euf´ric de'n Josep Maria, el company de pis que havia estat visitat tot just una setmana abans i que em va provocar, havent-lo d'aguantar i seguint-li el rotllo, -la meva experiència amb bipolars no donava per més-, va provocar deia, una mini recaiguda meva i la necessitat de més medicaments i noves pautes. Modificacions que s'han allargat fins a aquest mateix diumenge.

A més estic refredat, es tracta d'un refredat de coll que precisa d'antibiòtics, des de dissabte que ja vaig anar a urgències i vaig aconseguir que em receptessin Paracetamol.

El diumenge hi vaig tornar i vaig demanar per un metge i un psiquiatre perquè em trobava malament. Així tenia molt mal de coll i estossegava molt i em varen receptar Amoxicilina, un antibiotic i em va apujar l'Akinetón a un´comprimit més a la tarda.

Avui em trobo més bé que ahir i no tinc tanta tos durant el dia. EM prenc l'antibiòtic cada cinc hores en comptes de cada vuit i un Paracetamol encabalcat en els terminis de l'àcid clavulànic.

També m'haig de prendre al matí un omeprazol de 20 i un Akinetón Retard de 4. A la tarda un akinetón de 4, un rispedarl flas de 4, un lormetazepam de 2 i una etumina de 40.

Tot plegat fa que estigui molt aixafat i desganat quan apreta la calor, però vaig fent.

Encara no sé què li diré al psiquiatre. No compto que em modifiqui la pauta.

L'anna Jordà, la meva delegada de tutoria està de vacances fins dilluns que ve. QUan vingui hem d'anar a empadronar-nos a l'ajuntament de manres. Bé, només m'haig d'empadronar jo. Així ja tindré metge de capçalera i no hauré d'anar tant sovint a urgències.

Ara vaig a fer exercicis del CD-Rom de matemàtiques. Més que res, copiar les solucions per tal de practicar i agafar costum d'operar amb fórmules matemàtiques

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada