dimarts, 17 de juliol de 2012

Demà vaig a fer la matrícula universitària.

Hola. Demà dimecres dia divuit de juliol vaig a fer la matrícula universitàtia als estudis de grau en enginyeria en recursos energètics i miners a l'EPSEM de Manresa. No sé si haig de fer el trasllat d'expedient des de la UOC en tractar-se no només d'uns estudis de grau sinó també uns estudis diferents. Recordo que quan em vareig apuntar a grau en filologia catalana a la UB em varen dir que no em donàven cap carta d'admisió i que feien simultaneïtat d'estudis, així tot el que aprovés a la UB, ho podia, en principi, convalidar a la UOC i de franc. Potser no era de franc i a més coincideix que les assignatures que vaig a provar al gener a la UB no tenen el mateix nom a la UOC. Passa també que no es tracta exactament dels mateixos estudis i que tot i tractarse de Graus inclosos en l'Espai Europeu d'Ensenyament Superior, no es convaliden automàticament i s'ha de portar fotocòpies del pla docent de les diferents assignatures etzètera.
Ara aniré a la UOC a veure si em fan el trasllat d'expedient i no haig de pagar res donada la meva condició d'alumne disminuït.

Perdoneu si fa uns quants missatges que no escric gaire bé. Resulta que com us he comentat tinc problemes amb els companys de pis i estic molt atabalat. També, tot i l'augment de la medicació que he rebut, tinc paranoies i em penso que el que escric aquí ho sap tot Manresa i la gent es riu de mi pl carrer. AIxò em crea angoixa i ansietat, tinc molta més gana que de costum i estic irritable... gairebé emprenyat.

Ja tinc ganes de que comenci el curs i tenir feina per fer. Feina que ens donin a classe i que permeti treballar segons un calendari oficial. Moltes salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada