dijous, 26 de juliol de 2012

Encara no practico les matemàtiques

Hola. Em fa mandra practicar les matemàtiques. Això és degut a que no em sé la teoria. És, doncs, o mollor dit considero necessari fer-me uns apunts reduïts de la teoria, que ocupa unes cent cares amb alguns exemples i estudiar-los. TInc tot l'agost de temps i podré practicar al setembre, suposo.

El metge em va veure bé. No em va modificar la pauta ni es va mostrar molest per els canvis introduïts per els seus companys a urgàncies. Hem quedat pel dia cinc de setembre de cara a una posible reajustamenta de la pauta donada la casualitat de l'inici, el dia 12 del semestre.

Personalment considero que em tocarà la Etumina que aplaca molt... però no us penseu, en principi, i per a les activitats qeu duc aterme ara com ara l'Etumina no aplaca pas tant.

M'haig de procurar abans, i també aquest mes d'Agost un horari i una dieta. A la UB ens deien que esmorzéssim només cafè sol. Ni llet ni sucre. PErò jo que esmorzava a les tres em faia uns bons entrepans abans d'anar caminant a agafar el tren al poble del costat com ja us havia explicat ino es notava.

Em sembla que esmorzart  cafè am llet solsament no és recomanable. EM sembla que sopo massa i per això no tinc gana al matí hehe

Salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada