divendres, 20 de juliol de 2012

Ha arribat el cap de setmana després del dia-D

He desembarcat a l'EPSEM. Ja estic matriculat oficialment i el dia dotze de Setembre, comencen les classes. He anat a la Seu de la UOC de Manresa, a una sala adjacent a la biblioteca de la UPC i he imprimit els diferents plans docents de les tres assignatures que cursaré el primer semestre i l'horari de classes. Tot disponible a internet.

L'horari està força bé. VUll dir que tot i haver triat el grup que comença més d'hora (a les vuit) només haig de matinar, o més ben dit presentar-me a l'Escola dos dies a la setmana a aquella hora i un altre dia a les nou.

Gairebé cada dia plego a les dotze excepte els dilluns que plego ales dues i començo a les deu. Això em vindrà molt bé per a continuar anant el dilluns al matí a cobrar a La Caixa els diners del menjar que la fundació m'ingressa i anar a la farmàcia de la plaça Sant Ignasi a cercar el blíster de la medicació setmanal.

Tinc moltes ganes de que comenci el curs. Al haver-me de matricular... o més ben dit al no poderme matricular de Química tinc menys feina aquest estiu i el temps que hi havia de dedicar el destinaré a practicar les matemàtiques. Serà millor així. L'objectiu és precisament aprovar aquesta assignautra i també escñlar les altres dues que em sembla que no son tant difícils, o més bendit, resulta que no es requereixen tants estudis previs... és a dir, es parteix de zero.

Avui, amb els diners que han sobrat de la matrícula, aniré al barber a que em talli els cabells que ja toca. No és que els porti llargs, però m'haig de pentinar cada dia i no mola. EM costarà sis euros i m'he n'han costat gairebé dos les fotocòpies del plans docents i dels horaris.

Ara estic a la biblioteca de la UPC de Manresa passant l'estona fins no tanquin a les dues i ja fins dilluns no obren. Els dies 30 i31 de juliol també és obert de nou a dues.

Ja només em falta un apartat dels cinc mòduls que he repassat corresponents al CD-Rom de matemàtiques. Concretament el que fa referència a les integrals definides. Estic molt satisfet, però de moment només m'he apuntat la teoria i haig de procurar-me exercicis del mateix CD. Copiaré enunciat i solucions tot i que recordo que en més d'un exercici de polinomis la sol·lució no era correcta. Pot esdevenir un problema, esclar.

D'aquí a un mes i mig, ja tindré el carnet de la UPC i podré demanar llibres en préstec a la biblioteca UPC. Ara no puc fer-ho perquè el carnet que utilitzo que és el de la uOC perquè el de la UB no està operatiu, i, tot i que tampoc em serviria, només permet de fer servir els ordinadors.

No sé com anirà, quan comencin les classes, això d'anar a la biblioteca UPC. Vint ordinadors em semblen pocs. Tinc moltes ganes de començar a estudiar continguts organitzats i anar seguint les classes. Ho consifdero molt imprtant això d'assolir nivells universitaris en disciplines com les matemàtiques i la Informàtica.

Suposo que aquest cap de setmana em connectaré des del locutori. Ara vaig a dinar. Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada