dijous, 19 de juliol de 2012

Ja estic matriculat!

Hola. Ja m'he pogut matricular i fins i tot he fet efectiu el pagamanet de la matrícula en una entitat bancària. Ara només em falta seguir estudiant i demà -perquè avui els estan canviant els ordinadors a la seu de la UOC de Manresa- imprimir una còpia de l'horari que em toca.

Estic matriculat en un grup de temps parcial de dematí. Comencen a les vuit fins les dotze, però em sembla que és el dilluns que es plega a les 14:00 hores. He anat a parar al grup 11, el grup en que em sembla que hi ha més gent, i, intueixo que compartiré aules i explicacions amb alumnes de tots els Graus en enginyeria.

Passa que a la biblioteca de la UPC no es poden imprimir documents i ho haig de fer, imprimir l'horari, a la Seu adjacent de la UOC. Ja els he demanat permís i hem quedat per demà.

Avui no he dormit gaire. M'en vaig anar a dormir a les nou i em sembla que a les deu ja dormia, perquè cap allà a les sis de la tarda vaig despertar-me de la migdiada que feia des de les tres, quarts de quatre, i vaig anar a comprar unes Wambes. Primer volia anar al carrer Barcelona a un outlet a comprar-me'n unes que ja havia vist i que valien deu euros. Però tal i com em van advertir només tenien fins al quaranta-cinc i casualment aquests models em van petits.

Avui he vist unes wambes semblants a una botiga que hi ha a l'altra banda del carrer per nou euros, i és que passo cada dia de la setmana per davant dels repectius aparadors. Ara ja me les he comprat. Resulta que tenint els diners i les nautiques tant gastades com estan era imperiós de fer la compra. Vaig anar fins al Decathlon de manres que és molt lluny i vaig tardar entre pitos i flautes, i anar al carrer barcelona i al Decathlon dues hores o potser més.

Ara ja tinc les wambes. Son Blanques amb unes tires de colors llampants. EL Rubén-Sebastián en té unes del mateix model però en vermell. També vaig anar als xinos del carrer Urgell, prop de casa, a comprar mitjons blancs. Dos parells em varen costar un euro i mig. Els de tres colors: blau, negre i blanc valen un euro i mig els tres parells.

Fins i tot m'ha sobrat cèntims de la matrícula de la UPC i està per veure qui se'ls queda. Segurament la Fundació Lar, perque estan ingressats a la llibreta i suposo que retiraran el saldo quan facin el proper ingrés, o, potser els adverteix la gent de la Caixa de Cardedeu. Ahir mateix, a La Caixa del carrer al costat de l'Avinguda de les Bases, prop de la universitat, i, després de fer la matrícula, no em varen deixar pagar-la amb els diners de la llibreta ni em van deixar treure. No sé què deia aquella noia d'un nivell dos. Al final, i després de posar-me, un quart d'hora tard, l'injectable, tot anant cap a casa vaig parar a l'oficina que em coneixen una mica més i on vaig cada dilluns a treure els diners de la nòmina, vaig poder fer efectiu el pagament i vaig poder anar, a la tarda a comprar les wambes amb els diners que vaig treure (15Euros).

Ara encara n'hi ha de diners a la llibreta, però si vull que em vagin pagant la matrícula i que agafin, esclar, confiança, els hi haig de deixar en dipòsit. Per una emergència, encara que recordo que la primera vegada de la nova tongada d'ingressos cada dilluns per un import de trenta euros, és a dir just després d'un periode de consum, i coincidint amb l'arribada a Manresa... ah, no, va ser al principi de tot que em varen ingressar trenta euros i trenta euros més que van retirar puntualment el dilluns següent.

Ara, però, passa que no rebo l'ingrés cap allà a quarts de nou les nou, sinó que a les set del dematí ja hi ha els diners a la llibreta perquè es produieix un ingrés automàtic que malgrat tot i com a conseqüència de les característiques de la llibreta, no puc treure pel caixer, malgrat que no he demanat mai el codi PIN i tota la pesca, ingrés que es produeix suposo que a partir de mitja nit, i, per tant és possible que no consultin cada dilluns el saldo i per tant se n'adonin del vint euros que hi ha.

No em fa falta res urgent i que justifiqui l'apropiament d'aquests diners per part meva. La delegada de tutoria, l'Anna no torna fins a principis d'Agost, que m'ha dit que farem l'empadronament a Manresa, i serà un bon exercici de força de voluntat no tocar els diners encara que pugui. Es podríen enfadar. Bé, a més, passa que no m'he pogut apuntar a la classe de química aquest primer semestre perquè el grup onze o u punt u estava ple, i no necessito una bata pel laboratori, que m'ahuré de comprar al febrer, si tot va bé.

Deia que no m'he pogut apuntar a química perquè no volia canviar de grup i vaig triar l'altra assignatura del pla d'estudis corresponent al primer quadrimestre i que ara no en recordo el nom però sembla prou assequible. Vull dir que no em sembla que hi hagi continguts acumulats de cursos anteriors al universitari en la branca de ciències o científico-tècnica.

Es tracta de l'assignatura TECNOLOGIES MEDIAMBIENTALS I SOSTENIBILITAT. Ara, després del post, i si és disponible, consultaré el pla docent a veure què s'hi explica.

Rebeu una cordial salutació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada