dimarts, 24 de juliol de 2012

Navegant en la solitud i en la llunyania

Hola. Cada vegada estic més trist i sol en aquest blog. Fins ara encara disposava d'un enllaç que, és cert, no m'atreïa gaires visitants, però que donava amplitud de mires a les meves propostes. Això ja no és així desque m'he fet seguidor del bloc on hi havia l'enllaç i ara romanc com a capdavanter i últim afegit.

Tinc una mitjana, suposo, de uns tres o quatre lectors dels diferents missatges que postejo. És molt poc i a més estic segur de conèixer-los a tots.

De tota maners, penso, que si ho veig així avui és perquè estic malalt i no em trobo bé. O no gairebé.

Ara vénen les Olimpiades de Londres. També parlava en aquell bloc del factor de nocturnitat en les retransmissions en directe de les diferents proves celebrades en països llunyans. Altre cop ens manipularan el coneixements dient-nos que hem vist coses realment espectaculars i històriques.

Abogo per un futur on el jovent no s'assebenti ni de que s'han celebrat uns Jocs Olímpics, ni tampoc coneguin qui és l'Ussain Bolt. Els Jocs Olímpics son tota una propaganda que la diversificació de les moltes proves ha fet que persones que no podem considerar grans atletes hi participin avalats per la menystenible experiència de participants i de coneixements de la història olímpica de països tercermundistes que envien els seus participants a "competir".

Trobo que no està bé, si ets un participant de dir i refregar l'experiència de conviure amb tants d'altres atletes i esportistes com a una experiència única en la vida i que després resulti que surt un negre africa nedant molt per sota de com ho farien uns cent-milt esportistes mundials que no poden participar en les olimpiades perquè no hi ha el factor de nacionalitat.

Si els deu millors nadadors del món son australians que facin una final olimpica de nedadors australians. clar que llavors es podrien manipular els cronos i fer colar nedadors del propi pais que en realitat no son tant bons. Una collonada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada