dissabte, 14 de juliol de 2012

No anem pas bé.

Hola. Com ja us he comentat, em sembla en els últims quinze dies he anat quatre cops a urgències de l'Hospital Sant Joan de Déu de Manresa. Les dues primeres vegades encara no sé ni què volia. Passava que un dels companys de pis m'atabalava molt i em tornava agressiu. La segon cap de setmana que hi vaig anar, bé de fet era un dijous a la tarda vaig dir que estava irritable i que era culpa meva, que tenis paranoies etc. Em varen apujar la medicació corresponent a l'antipsicòtic (Risperdal Flas) i la pastilla per dormir. Al dematí m'han donat Akinetón Retard que és per als efectes secundaris. Fa tres dies que em llevava a les quatre però avui m'he adormit fins a les sis tot i haver pres un cafè amb llet de Nescafé al pis. Adormit i atabalat encara per les pallisses mentals que em fot en Josep maria i les seves palles amb diferents dependentes i cambreres i fins i tot psicòlogues de diferents serveis al que ha anat i tota una sèrie de coses que, com us he dit m'atabalen he marxat esperitat amb un tren massa d'hora, sortia a les 8:02 de Manresa, he arribat a l'Hotel VIla Valldoreix a tres quarts de deu i a la mare encara no l'havien llevada. M'he esperat i l'he vist un momentet mentre li donaven una tassa petita de papilla de galeta i tenia els ulls molt vermells. Haig fd'esquivar en Josep Maria i tots els bipolars per extensió. Un altre dia us ho explico millor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada