dilluns, 30 de juliol de 2012

No estic estudiant: Malament!

Hola. Ja fa uns quants dies, des que vaig acabar la teoria, que no estudïo gens. A casa només faig que mirar les Olimpiades. Facin el que facin. I encara us diré més: no he ni mirat tot i les hores que passo davant del televisor, ni el triomf en handbol ni en bàsquet. El cas del futbol ha estat especialment trist, però a na mi m'és igual perquè el traidor Milla se'n va anar al Madrit. Ja els està bé.

Aquest cap de setmana he tornat a anar a Urgències i la infermera m'ha renyat molt. S'ha emprenyat com una mona! hehe.
Passa que de l'antibiòtic que em prenia pel mal de coll m'han sortit fongs a la gola i es veu la irritació a l'arrel de la llengua: les nosequàntos, -em sembla que papail·les gustatives- estàn inflamades i em fa molt mal tot el coll quan fumo. Deia el metge López Sánchez, que no fumi hehe

Avui és el penúltim dia de curs que em puc connectar a Internet de franc i des de la biblioteca universitària. Demà a les dues tanquen per obrir de nou a dues les dues primeres setmanes de setembre. Així, tot i que el curs comença el dia dotze de Setembre, dimecres, el servei de biblioteca només estarà disponible al matí.

Se'm fa estrany no només aquesta dada sinó que la biblioteca estigui tant lluny de la seu de la UPC. Potser no hi havia cap solar disponible més a la vora i aquí coincideix que està davant de la FUB on imparteixen les classes de infermeria i fisioteràpia. També hi ha un Mercadona o la setmana passada vaig anar a comprar. Aquesta no hi he anat.

Ja tinc moltes ganes de que comenci el curs i posar-me uns objectius a assolir, molt més concrets, que em permetin exigir-me cada dia i no deixar-ho per l'agost. A més com us he dit miro més tele que mai i van passant els dies sense practicar gens les matemàtiques. Pot haver-hi un daltabaix si no s'acaven abans els Jocs de Londres.

Això dels jocs olímpics és una collonada i als comentaristes espanyols els fa ràbia que siguin tant a la vora i no els estigui, en canvi, organitzat a Madrit. Que es fotin els madrilenyos. Jo ja ho deia "que els organitzin cada dos anys i així Madrit i Valencia també en podran organitzar uns, fins i tot Sabadell i Terrassa" hehe

Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada