divendres, 6 de juliol de 2012

RE:Avui vaig a una reunió de malalts de Trastorn BIpolar a Manresa

Hola. Com he dit a l campus de la UOC, es tracta d'un error. No pateixo oficialment Trastorn Bipolar, és clar sinó que estan mirant a veure si en tinc d'esquizoafectiu. Passa que No és oficial i que a més jo m'ho vaig gestionar. Seria possible, esclar.

Encara estic viu. El metge de guàrdia entresetmana a urgàncies de l'Hospital de sant joan de déu, doctor nieto, i, també la doctora Gallardo, m'han donat més medicina i diferenta que no pas el cap de setmana passat. Hi vaig anar ahir dijous al vespre i vaig dir que tenia paranoies i que estava irritable. No vaig demanar Abilify sinó que volia dormir.

M'han donat Etumina i més risperdal, que ja ens havíem abaixat no fa gaire. Avui haig d'anar a la farmàcia que m'ho donguin. Passa que ahir ja em van donar una etumina d'urgències i m'han dit que em prengui dos dels mitjos risperdals de tres que tinc pautats i que avui ho arreglarem. Hauria de ésser a les onze al pis per parlar amb l'auxiliar d'infermeria que ens fa la visita i abans d'anar a la farmàcia. Ben cordialment, Josep Salvans Arola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada