dimarts, 31 de juliol de 2012

Soc massa feliç?

Hola. Estava relativament content, i, encara ho estic tot i trobar-me malament i tenir mal de coll que no podia ser. Aquest cap de setmana he anat a urgències una altra vegada i ahir la auxiliar d'enfermeria em va renyar i molt. Va cridar i tot perquè havia tornat a anar a urgències. Com una bruixa.

Passa, ara us ho explico tot, que en Josep Maria el bipolar es va posar eufòric. Segons ell s'ho havia autropovocat bebent molta cocacola i cafès, i, és cert. Llavors va començar, en una segona fase on no reia tant per tonteries, es va posar melancòlic  perque el psiquiatre el va advertir del seu últim ingrés ara fa quatre anys en un mes de Juliol, i es tornava agressiu verbalment que em va provocar malestar i desengany.

Llavors vaig anar a urgències i em vaig carregar les culpes jo mateix dient que estava irritable i desganat. A més no podia amb la pesadesa i atabalamenta de'n Josep Maria i vaig tenir la sort que sortís a urgències, segurament ho va demanar la Gemma Prat, la responsable dels pisos i psicòloga ja que la vaig telefonar aquell dijous a les sis de la tarda quan ja me n'anava a urgències, vaig tenir la sort deia que va sortir un dels metges forts de l sistema assistencial de Manresa i em va dir:

"Ara ho engegaries a tot i tothom, no? Vols Risperdal? Flas o en píndoles? -vaig dir flas- També et donaré Etumina per dormir". Jo vaig demanar a veure si mitja però ell va dir una. Em va oferir aquineton, millor dit em va dir a veure si n'havia pres mai i que era pels efectes secundaris. N'havia pres fa molts anys però no em recordava de perquè era ni si em feia falta. Després el diumenge vaig tornar a urgències perquè m'en donessin. Resulta que dormint babejava.

El babeig nocturn o un cop de fred, em vaig endescuidar el ventilador engegat al màxim tota la nit, em va encostipar i tenia mal de coll o sigui que el dissabte següent, és a dir dissabte passat vaig tornar a urgències i vaig demanar paracetamol per al mal de cap que no en tenia només que un sobre. Diumenge em va fer molt mal el coll vaig tornar a urgències. Em van receptar un antibiòtic i vaig demanar també pel metge psiquiatre de guardia perquè volia que m'apujés l'aquineton perque em pensava que el mal de coll venia d'una infecció per la baba. Em va apujar el medicament pels efectes secundaris a la tarda. Ara en faig un de quatre al matí i un de quatre a la tarda.

La metgessa de medicina general s'ho va fer venir bé perque l'antibiòtic per al mal de gola, on va dir que hi tenia pus quedés assignat a la recepta electrònica per la psiquiatre que em va visitar en ateniència al babeig, la doctora Mireia Malo i es va escapolir. Ara no recordo com es deia.

Al final aquest diumenge he tornat a urgències perquè m'han sortit fongs a la gola i deia el metge resident doctor López Sánchez que era per haver seguit el tractament antibiòtic. Vaig haver de pagar un euro pel xarop Mycostatin que és en un pot molt petit i que ja se m'ha acabat en tres dies. Avui me n'han dut un altre i la factura de la Farmàcia que segons l'auxiliar de infermeria de la fundació Althaia doncs puja que flipes i es veu que m'hi han carregat tres euros i escaig de cada capça de antibiòtic.

La noia de la farmàcia tampoc s'ha quedat curta i em va dir: "En tinc aquí dues capces de les petites. Te n'ha posat tres: Te la demano l'altra?" Jo com que em pensava que no m'arribaria a dilluns següent dia en que es complien els vuit dies preceptius li vaig dir: "Per demanar que no quedi!" i ara resulta que m'han cobrat 3 i escaig d'euros per cada capça i que me n'ha sobrat una de sencera.

La factura de la Farmàcia puja quinze euros per tot el mes de Juliol. Ja ho he dit a la Fundació Lar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada