dimecres, 15 d’agost de 2012

Avui he estudiat una mica més.

Hola. Avui m'he dedicat principalment a les equacions. De primer i de segon grau. És de les coses que ja comencen a tenir coses a estudiar, però tot i que avui he pres més de dos cafès amb llet, no estic animat per fer-ho. Potser amb una mica de sort, ara quan arribi al pis m'hi torno a posar una altra horeta. Ahir a la tarda ho vareig intentar però feia massa calor i no us enganyo si us dic que amb la suor se m'enganxaven els braços al paper. Avui sembla que fa més fresca. Millor. Estic passant uns dies molt dolents. No controlo. Miro de posar-me rutines per anar passant el temps dia a dia, però entre que esdevenen festes entre setmana com a vui, l'excés de medicació que m'aplaca tot i els cafès amb llet, i tot plegat, que no en donc cap de bona. Només soc capaç d'anar a fer el cafè amb llet, al matí i a la tarda , i anar al locutori. A més, com veieu, no tinc gaire per explicar. No sé què em passa. Tinc ganes de fer coses de profit, que em facin estar més positiu i engrescat. Potser és la calor, però ho dubto. És falta de força de voluntat, segur. Quan anava cada matí a la biblioteca de la uPC no us penseu que feia tampoc gaire coses. Em sembla que feia migdiada cada dia i a la tarda no estudiava. Penso que m'hauria d'espavilar perquè sinó em pillarà el toro. Avui mateix tenia la sensació que no aprovaré Matemàtiques I. Que no en tinc ni faba de fer derivades i fer integrals i mirava, però no ho he fet, a veure si és necessari de superar amb una nota mínima a cada parcial l'avaluació contínua de les diferents assignatures i més concretament la de Mates. Em sembla que no, però no seria una mala pensada. Jo sempre donant idees. Ja us he dit que tinc sort d'hacver-me matriculat, juntament amb les Matemàtiques, de dues assignatures que em sembla que comencen de zero. No és el cas de la de segon semestre que es diu expressió de no sé què i que em sembla que sol·licita uns determinats coneixements d'Autocad. No en tinc ni faba d'autoCAD. Ni tant sols sé en que s'escau un programa docent a segon o tercer de secundària. Bé´és important que de totes maneres... és important i imprescindible no perdre el fil de les assignatures així que comenci el curs el dia 12 de setembre. Aniré ara mateix a mirar el plà docent o potser ho deixo per a properes connexions i em dedico a fer feina amb les matemàtiques que em convé molt. I també esdevé necessari si tot i seguir les classes només em dedico a entendre-ho quen m'ho expliquen però a no saber fer-ho tot sol amb un paper i un boli sense cometre a més errors garrafals que em poden costar, soposo i dono una altra idea, costar deia: l'aprovat. No estic especialemt preocupat per la mare. Reso també per ella. Per ella, pel pare, pe'n xavier i la montserrat que son a dalt del cel. L'altre dia vaig resar per la selecció espanyola. Perquè guanyés ale EUA en la final olímpica, però no vaig resar prou. Sí que vaig resar prou per l'Eurocopa i les eliminatòries i la gran final. Duia avui o ahir no sé quin diari esporyiu que el Brasil vol fitxar a'n Guardiola. Quin show! Aquest cap de setmana comença la LFP (Lliga de Futbol Professional). L'espanyol de Barcelona juga dissabte a les 23:00 hores i el Barça juga diumenge a les 21:00. No recordo ara quan és la supercopa d'Espanya. Suposo que abams de 25 i la comunicació per part del govern del nou establiment de l'ajuda dels quatrecents euros per als parats a qui se'ls esgota la prestació. Prestació... prestació.. només he cobrat un any el PIRMI i la Social i Substitutòria de la mili loa vaig fer a l'Ajuntament de Tona. De vegades però em sap greu no haver get la mili, tot i que molts em diuen que no m'he perdut res. Segurament m'hauria tornat més fatxa del que ja soc, però potser hauria escapat del problema amb les drogues que he tingut i no m'hauria dedicat a estudiar fora d'hores, -vull dir fora d'edat- i no m'hauria comportat com un nen o una bèstia ferida després de lo de León i aquells ximples malparits. Però em sembla que és millor no jugar a les endevinalles o fer elucubracions poca-soltes i melancunioses. Estic tot lo content que es pot estar en les meves circumsràncies, i, a més, em sento com un suec de ple dret a qui subvencionen per estudiar. Ja us he dit algun cop que estudiar és lo millor que puc fer. No només amb aquests estudis que començaré ara segueixo la tradició familiar, més o menys, sinó que disposo d'hores al dia de calefacció i aire condicionat durant força hores al dia. Ames per a anr a estudiar haig de fer una bona caminada quatre cops al dia, cosa que tambñe trobo a faltar perquè de moment i suposo que ja de manera definitiva, ara com ara només faig els diumenges. Dins i tot em poso el xandalli surto, a les sis o a les quatre vint si vull arribar a casa que encara sigui fosc. Per cert ara el Sol no surt fins més tard i per tant a les sis i quart, de moment, encara és fosc. No us atabalo més... de moment. Gràcies per llegir. Espero esdevenir una companyia profitosa. Adéu-siau

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada