dissabte, 18 d’agost de 2012

Avui m'ha telefonat la Consol.

Hol. Avui m'ha telefonat la Consol per dir-me que si no volia anar-hi el dimarts vinent dia 21 perquè feia molta calor no hi anés. Li he dit que era igual la calor però que no sabia què fer donat que en principi havien dit que de cara a dijous baixarien les temperatures. De fet, han canviat els pronòstics, i dijous no plourà com havien dit. Hem quedat però per dimarts. M'ha dit que em faria un entrecot de mig quilo hehe. Haig de pensar a avisar l'Anna Jordà de la Fundació Lar que m'ha dit que a principis de la setmana vinent em telefonarà per quedar per anar a fer l'empadronament a l'Ajuntament de Manresa. Es veu que aquesta setmana no ha pogut ser perquè li faltava la firma del tutor, que és el president de la fundació, en un dels documents. Fa força calor i gairebé no surto del quarto on gràcies a que només hi toca el Sol al dematí d'hora i que tinc cura de tancar les persianes i la finestra i a més la finestra és isolada no entra la calor. Al vespre cap allà a les cinc de la tarda ja m'en vaig a dormir i per tant haig d'obrir la finestra encara que faci més calor perquè d'aquesta manera no em desperto a les dotze o la una amarat de suor i tornar-me boig per ventilar l'habitació. Hi ha un bebè en un dels pisos contigus o de l'altra part del bloc que plora tot el dia i tota la nit... no sé pas què passa, però no molesta pas gaire. La veritat és que m'avorreixo molt aquest estiu. No faig res més que llevar-me al matí dutxar-me, a les set anar a fer el cafè amb llet a Cal Moliné del carrer Alfons XII que em costa vuitanta cèntims i llavors els dies de cada dia acostumo a estudiar uns tres quarts d'hora o una hora. La veritat és que no aprofito gaire el temps perquè passa que de seguida ja m'amoïno per connectar-me a Internet gairebé per vici. A més els diners del cafè amb llet i les diferents connexions me'ls fia en Josep maria perquè jo ja no en tinc de la nòmina de la setmana. El mecenatge acostuma apujer uns cinc euros cada dilluns. Diu la Consol que hi vagi a passar uns dies però li he dit que no. Primera perquè no em ve bé i segona perquè no sabria què fer tot el dia a casa de la Consol tancat. Necessitaria molts cèntims per anar a prendre alguna cosa al matí i una altra a la tarda... cèntims que no tinc ni jo ni la Consol. A més estaria en situació de risc de consum, per al que precisament falten nou dies per complir-se l'any sencer d'abstinència. Recordo quan dir això, que duia un temps determinat d'abstinència provocava en mi una reacció inconscient i queia en el consum. Ho explicava aquí al blog: que no consumiria i que em gastaria els diners en una altra cosa o no sé què. Podeu llegir-ho en diferents missatges que havia postejat abans d'agost del 2011 i en el mateix mes, donat que l'onomàstica és cap al final d'Agost. Ha passat tot un any! Estic content. Ara a veure si m'animo en els estudis, en passen dos o tres, -d'anys,- i ja em trobo amb mitja carrera feta i tal hehe Aviam-aviam hehe

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada