dimecres, 8 d’agost de 2012

Demà ve l'Anna Jordà, la delegada de tutoria.

Hola. Demà dijous dia 9 d'Agost ve la delegada de tutoria, l'Anna. En principi la visita va encaminada a fer l'empadronament a l'Ajuntament de Manresa. D'aquesta manera ja podré gaudir de metge de capçalera entre altres suposo avantatges hehe Tinc guardats deu euros a la llibreta de La Caixa per fer el canvi oportú en el DNI de manera que figuri ja el canvi d'adreça. El DNI té vigència fins el 2018 o sigui que val la pena. A veure què diu la Anna. EM sembla que me'ls farà estalviar. També acabo de preparar una fotocòpia del full de matrícula per a que se l'endugui i justificar la despesa de trenta-cinc dels seixanta euros que em varan donar. Ela deu més els trenta-cinc més el que em vaig gastar a la barbaria i les fotocòpies dels plans d'estudi fan els seixanta. També em sembla que us havia explicat que me'n varen donar deu més per a unes wambes tipus converse de colors però va resultar que a la sabateria no tenien el meu número i vaig haver de caminar aproximadament cinc quilòmetres anar i cinc quilòmetres tornar per anar al Decathlon de Manres a comprar-ne unes altres que estan força bé. Son de coloraines però principalment blanques. També son molt poc caluroses encara que tenen una sola molt prima i al principi de posar-me-les ho vaig notar. Notava tots els bonys dels panots de l'acera. M'estic plantejant d'anar a cercar feina també un parell d'hores al dia, però potser millor em dedico a estudiar hehe Tot i que fa mandra, això d'estudiar. Però ho hauré de fer. De moment ja he dit que aquesta setmana la deixava com a sabàtica i així puc veure els jJOO. Per cert els JJOO colpeixen molt perquè penses que ara ja a aquesta edat, i, encara que t'ho proposesis fermament, no podries esdevenir atleta Olímpic. he he Potser millor em dedico a fer-me enginyer que em serà de més profit i em deixo d'empanades mentals. Divendres dia 10 ve la Berta en la seva visita mensual. M'ha de portar vint-i-vuit paquets de tabac: Bull Brand o Branniff, em va dir per telèfon divendres passat quan el comprava atona perquè com em sembla que ja us he explicat, passa que l'estanc on anem i l'únic dels voltants que té Bull Brand en quantitat fa vacances. Un bon negoci això de tenir un estant i poder-se permetre un mes de vacances. L'altre estanc de prop del barri em sembla que no farà vacances. També hi ha un bar, el Bar Pardal de davant de l'estanc que ja fa uns dos mesos que està "tancat per malaltia" que em sembla que ja empalma amb les vacances. Han hagut de operar la dona que ho porta. Deu tenir seixanta anys i l'operen de la cadera. La seva mare o sogre també va coixa. No puc jugar ala lotto 6/49 perquè és l'únic lloc del barri que conec on es puguin comprar les butlletes. De fet el premi més alt que he tret mai a la 6/49 és de vuit euros ara deu fer un any. Això em fa pensar que si no m'implico en l'estudi trobaré molt a faltar aquelles anades a l'hivern cap a quyarts de vuit a comprar un puret de vint cèntims a l'estanc de baix del carrer major de Tona. També trobaré a faltar el fred en general i l'estada a casa, perquè, ja ho sabeu: Com a casa enlloc Morrison, Jim: "El día que leí que el alcohol era malo para la salud... dejé de leer." Rebeu una forta abraçada. Josep Salvans Arola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada