dilluns, 13 d’agost de 2012

El final dels Jocs Olímpics!

Hola. Al final s'han acabat les olimpiades. Les trobaré a faltar tot i que és veritat que envejo a aquests esportistes que, en la gran majoria estan subvencionats per l'Estat am la finalitat de propiciar la seva classificació als grans esdeveniments. Jo no he cobrat cap pensió fins que he fet els quaranta anys i ara és tard per tot. Esclar. De fet, als divuit anys, quatre abans de les olimpiades de Barcelona vaig tenir un accident laboral, tot i no estar assegurat sinó que vaig anar al ASEPEYO inclòs en el seguro del meu pare, va passar que estàvem intentant fer rodolar un silo al pati del taller i jo vaig entrar més un genoll per fer més força i va passar que algú en va deixar de fer i se',s en va tornar enrere i em va aixafar la cuixa una de les vigues que feien de pota del silo. Tot plegat un embolcall de vendatge compressiu i el meu pare em va obligar a anar al taller a escombrar tot i la rigides de la cama estirada tot perquè no aparegués el mal rotllo al seu taller. Que el donguin pel cul al meu pare! Ja és mort. De vegades reso per ell. Estava penjat. Tant o més que jo però ell va formar una família, familia patriarcal que ens va robar temps a tots i ens va manipular descaradament. Un patriarca era, com un gitano. QUe els donguin pel cul als gitanos! i a tot el Patriarcat. Apa! Per cert al roger Daltrey, veu veure la cerimònia? jo l'he vist aquest migdia. En Daltrey feia temps que no cantava, eh? Gairebé m'ha fet verguenza ajena. En Thowsend estava millor, clar que és més facil de dissimular. I en Brian May quina fila que feia amb totes les canes. Molt britànic i pastelasso feixista tot plegat. Bah! una ruïna això de les Olimpiades. Estan tots penjats, entrenar vuit hores diaries no s'ho creu ningú ni s'ho pot permetre gaire gent oi? Que es fotin!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada