dimecres, 8 d’agost de 2012

El meu darrer currículum a la UOC

Hola.Desde Febrer'98 que estic a la UOC i encara no m'he graduat en res. Toto just si he superat unes deu assignatures de diferents graus en anades i vingudes no només als diferents estudis sinó tam´b a d'altres universitats. He arribat a decidir, de manera inconscient, que això de l'ensenyament a distància no està fet per a mi, i, resultant, en alguns casos, fins i tot més econòmica la presencial que la UOC, aquest setembre serà el primer any en que em matriculo una segona vegada al juliol en uns ensenyaments presencials. Concretament, i al residir en una llar amb servei de suport de la fundació Althaia, plaça que m'ha estat assignada després d'estar més de dos anys en llista d'espera, m'he apuntat aquest dimarts dia cinc de juny a Enginyeria de mines aquí mateix a l'EPSEM. Tot i que estic molt ilusionat amb el canvi i que ho considero una oportunitat avui mateix que escric això estic una mica trist i tot i haver-hi més gent al meu voltant que quan vivia sol a casa de la meva mare a Tona em trobo més aillat... apàtic i desganat. Espero que demà dilluns dia onze que cobro els meus trenta euros setmanals estigui molt més content i amb ànims per a continuar preparant-me, com ja fa una setmana que faig, preparant-me deia en matemàtiques per als nous estudis a la seu de la UOC del Bages. Cada tarda excepte els divendres que tanquen. Avui he somniat amb la meva mare i amb el meu difunt germà Xavier. M'he alegrat de veure'ls. La meva mare s'està morint en una residència per a la gent gran de Valldoreix, a prop de Sant Cugat i no compto que surti mai d'allà. Té vuitanta-un anys. El meu germà es va morir d'un càncer el pasat 13 d'Abril del 2006, tot just dos mesos després que el meu pare i ara feia potser més de dos anys que no somniava amb ell. He somniat que no s'havia mort, sinó que s'havia separat de la seva dona perquè li demanava inquisitivament per el funcionament d'una mquinària suposadament secreta o desconeguda per a no ingeniers, amb la qual cosa, en el somni, aconseguíem, donades les meves pretensions estudiantils, no només un grau de complicitat sinó que també un cert feeling. La meva cunyada de Barcelona no em va respondre l'altre dia al dematí que trucava des de la casa de Tona al telèfon i no contesta als correus que li envïo a la feina. A na l'altre meu germà fa dos mesos que no el veig i tot i que li vaig dir a la seva dona per telèfon que seria el dissabte dia dos de juny a Valldoreix per trobar-nos a veure la mare, no em va esperar. La meva germana m'enganya i és la responsable de la meva incapacitació civil pel jutjat de primera instància núm.2 de Vic que fa que ara que no visc a la casa de Tona la fundació que em tutela hagi decidit no pagar ni tan sols una de les tres parts, corresponents a cadascun dels fills vius de la meva mare, en què la meva germaneta s'havia manegat les despeses fixes de la casa. A dia d'avui 5 d'Agost us comunico que la fundació Lar, amb els en principi diners meus ha fet l'abonament de la meva matricula a la UPC. Salutacions cordials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada