dijous, 30 d’agost de 2012

Fi de la celebració de l'aniversari

Hola. Ara que ja he fet un any, si hagués estat al Centre de dia CADO hauria resultat que em donarien l'alta. O sigui que formalment, tot i no participar en les diferents activitats i tallers corresponents, ja estic salvat. Com molt bé us deia però l'altre dia ho considero encara molt verd i malgrat que la Fundació Lar té cura de que no remeni cèntims i tot i que no se m'acudeix pas estalviar una mica cada setmana per a consumir un dia, cosa que no només no faig sinó que tampoc se m'acudiria, i, com ja us he dit també passa que per consumir mig gram tampoc m'hi poso, i, de fet cada vegada ho veig més llunyà això de consumir, doncs passa que mentre no tingui cent o cent-cinquanta euros no consumiré. És molt probable que si mai disposo d'aquesta quantitat tampoc consumeixi i per exemple em compri uns pantalons guais... per exemple. El fet que el metge i la psicòloga responsables desl pisos no m'hagin posat controls d'orina, fa que no em relacioni amb consumidors de Manresa, la qual cosa em va molt bé. Penso que això de la Supercopa d'Espanya que el Barça ha perdut és una experiència a considerar. Per exemple el Vilanova cal que n'aprengui. El Valdés cal que millori. El Piqué es un petardo i el Pedro també.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada