diumenge, 12 d’agost de 2012

He anat a veure la mare.

Hola. Ahir vaig anar a veure la mare a la residència de Valldoreix. Ha passat que un dia, un dels infermers va voler posar-li el cinturó de la cadira una mica més còmode i la mare, ja que la tenen lligada per els hombros a l'esquena de la cadira, doncs en deslligar-la es va abalançar cap al davant i va caure a terra. AIxò és el que m'han explicat a la residència. Es probable que no vulguin que s'ajupi tal i com feia abans i s'hi passava tot el dia ajupida com si es toques les puntes dels peus. És provable que la mare es vulgui ajupir tant per el problema que té de l'hèrnia als budells. Per tant, i segueixo soposant, la mare es flexiona per tal de pair bé i que no se li estranguli el mal, i, com que ara la tenen sempre lligada amb un peto no ho pugui fer. Potser la mare es toca el mal perquè es nota alguna cosa. Només ella ho sap... però no ho explica pobreta, entre altres coses perquè l'afàsia que em sembla que té fruit de la mateixa demència senil no li deixa. Vaig sortir de Manresa a les nou i dos minuts i vaig arribar a laes 14:10. No fa pas, a Manresa, molta més calor de la que ha fet altres dies d'aquest estiu. He llegit al diari que ja son deu els dies que es passa de 35ºC a Manresa. La mare té tota la cara groga,blava i vermella del cop que es va donar al nas. Avui estic una mica trist, però fa bon dia. Demà començaré a estudiar. Records.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada