divendres, 10 d’agost de 2012

Ja ha vingut l'Anna i també la Berta

Hola. Som a divendres dia 10 d'Agost i ja han vingut l'Anna i la Berta. La anna va venir ahir i vem anar a l'Ajuntament de Manresa. En principi em volia empadronar i ella venia per fer aquesta gestió, però ens va faltar una còpia del contracte de lloguer del pis -ella només duia una còpia de la meva sentència d'incapacitació del Jutjat de Vic.- També ens va faltar omplir un formulari que li van entregar a l'Ajuntament i que ha de firmar el meu tutor legal, l'anna només és la delegada, i que portarem el proper dia que serà la setmana que ve. Amb l'Anna també vem pagar els quinze euros de la factura de la Farmàcia corresponents a quinze receptes, que inclouen les de la malaltia mental i també les d'anar a urgències. Sort que l'Anna se'n va enrecordar de lo de la farmàcia perquè jo portava la intenció de que ho paguéssim amb la Berta. Es veu però que deixant el recado a la telefonista no n'hi ha prou, i, de fet, l'anna és la que va quedar entessos amb la auxiliar de infermeria de la Fundació Althaia. També vem anar a fer un cafè amb llet descafeïnat a un bar de la plaça Major de Manresa uqe és on hi ha l'Ajuntament. Avui ha vingut la Berta i m'ha dut el tabac per tot el mes. Ha portat un popurri de tabacs: Bull Brand, Branniff i Bravo. Pràcticament un cartró de cada que és el que en devien tenir a l'estanc de Tona on va anar ells divendres passat. Hem passat comptes amb la Berta sobre els seixanta euros que em va donar per la matrícula de la universitat que m'en va costar trenta-cinc Tenia varios tiquets de la farmàcia que la Berta no s'ha mirat bé i que duien l'import que no he hagut d'abonar. És a dir: els tiquets hi fuguraven els imports del total: tres i escaig d'euros; i només em van comptar el euro per recepta. A més a la llista de la farmàcia arroyo que es va endur l'Anna també hi figurava l'euro de la recepta del mateix medicament, em sembla. No sé d'on vaig treure aquells tiquets, potser de la farmàcia de 24hrs.. Això de les vacances mola! Amb la Berta també hem fet un cafèamb llet. Ella amb cafeïna i hem anat molt de pressa a fer la visita perquè ella comença les vacances avui i tenia moltes visites. Hem quedat, quan m'ha telefonat a quarts de vuit que sortia de ca seva per les 8:30 aal mateix lloc de sempre. Hem quedat, també amb la Berta que destinaria els deu euros que em sobraven de passar comptes dels diners de la matrícula i que tenia ingressats al banc, que, amb els deu euros compraria els productes d'higiene personal que em feien falta i que si ells hagués vingut a l'hora de sempre, les nou, hauríem pogut anar a comprar tots dos a l'Schleker de Viladordis -un barri de Manresa de prop de l'hospital de Sant Joan de Déu i del CSAM on quedem sempre. Així ho he fet i m'han sobrat uns tres euros que em podré gastar aquest cap de setmana. Demà aniré a veure la mare a Valldoreix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada