dijous, 23 d’agost de 2012

La calor fa venir mandra: No progresso en el repàs a les matemàtiques.

Hola. Vaig molt malament. Aquí a Manresa fa molta calor. A dintre del pis també, tot i que mirem de que no hi entri el Sol fa calor igualment perquè necessites obrir les finestres per respirar i a més si no obrissim, com fem, al vespre, no podríem dormir. Encara el guineà diu que al vespre no fa calor i tanca ala sala d'estar i el menjador. Si una cosa tenen aquests negritos és que no els cal dutxar-se hehe En Josep Maria té un ventilador i el Pedro també. El que em varen dexar a na mi ja s'ha espatllat del tot i per tant no en tinc. A la nit refresca una mica 20 o 21 graus però al demati ja es nota encara l'escalfor al pis. Això fa que a banda de diverses activitats que he dut a terme a primera hora del matí tota aquesta setmana no hagi estudiat encara cap dia de la setmana. El dilluns vaig anar a cobrar i a la farmècia a recollir el blíster de la medicació -per cert hi haig de tornar demà divendres perquè el vint-i-set, dilluns és festiu aquí a Manresa i em quedaria sense medicació per dilluns. Suposo que em donaran el blíster sencer de la propera setmana. El dimarts vaig anar a Tona perquè m'havia convidat la Consol a dinar, però no em va pagar el viatge i m'he hagut d'espavilar amb vuit o nou euros per fer la compra de la setmana: 4 bricks de llet, una safata de formatge tallat en set talls, i dues barres de pa. Per sort encara tinc cereals i una mica de mantega a més del cafè sol·luble que em convida en Josep Maria i l'Eko que tinc jo. També tinc sacarina i algunes galetes que m'ha convidat en Josep Maria. Així doncs passarem com poguem. El dimecres vaig anar a fer el padró a l'Ajuntament de Manresa perquè ens vem veure dimarts a Tona amb la Anna Jordà i em va donar els papers preparats. També vaig anar a comprar. Ja estic empadronat i ja tinc metge de capçalera al Cap de Sant Andreu. Es diu Joan Cerdà Perarnau em sembla... ara no ho recordo bé, i tinc hora per a el dia 19 de Setembre a les 16:02. M'estranya tanta puntualitat al minut. Avui dijous he fregat els lavabos del pis que era la tasca que tenia assignada aquesta setmana. Així doncs: ja ho veieu no he fet ni una lletra ni un número ni una incògnita ni una matriu ni cap operació amb elles. Precisament passo per les matrius i les seves operacions: Suma, Resta, Producte per escalar i producte de matrius. Vaig fer un producte de matrius de 4x3 i 3x2 i em va donaar correctament. Soc un geni. Així doncs la setmana que ve ja cal que m'esforci si vull arribar a fer derivades perquè la propera, dilluns dia tres ja obren al matí a la bibliotca de la UPC de nou a dues. També he perdut pràctica en el caminar. Diumenge passat no hi vaig anar. Eren les sis i feia molta calor. El diumenge anterior havia anat a caminar a les 4:20 va anar més bé. Anant a la biblio de la UPC dos cops cada matí m'anira molt bé per recuperar el ritme que duia i total només és caminar. Demà diu que baixaràn les temperatures. Per fi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada