divendres, 10 d’agost de 2012

S'acava a setmana de vacances!

Hola. Avui és l'últim dia laborable de la setmana de vacances. La setmana que ve ja m'haig de posar a estudiar. Em ve més de gust estudiar al dematí que no pas a la tarda, però no estaria malament fer dos torns d'estudi o fins i tot tres, comptant el del migdia. Certment hi tinc tanta feina com vulgui i és tasca gairebé ineludible si vull aprovar les MATEMÀTIQUES I. Tinc sort de la matrícula que he fet, penso. INFORMÀTICA sempre se m'ha donat bé i TECNOLOGIA MEDIAMBIENTAL I SOSTENIBILITAT sembla una assignatura en la que es parteix de zero, sense rèdits de Secundària. Així doncs, i en principi, superaré la primera llei de normativa de permanència que implica superar 12crèdits el primer any. Estaria molt bé poder superar totes tres assignatures de bones a primeres tenint en compte que per a el segon semestre em queden dues assignatures de primer que sí que suposen un rèdit de COU o secundària: FÍSICA I i QUÍMICA I. Haig de tenir força de voluntat tot el semestre i mirar de seguir els diferents ritmes d'estudi i portar-ho tot al dia. Tinc unes tretze hores de classe a la setmana. Avui justament lihe comentat a la auxiliar de tutoria, la Berta, que haurem de mirar una altre hora o dia per trobar-nos en la seva visita de cada vint-i-vuit dies. El divendres passa que tinc classe de vuit a dotze i ella parlava de canviar de dia perquè té més visites a Manresa. Ara farà vacances i el proper dia que ens toca visita encara no hauran començat les classes. L'apointici és per al divendres dia set de setembre. Les classes comencen el dia dotze del mes que ve. A les vuit del dematí, i hi ha una xerrada als alumnes el dia 12 també a les deu hores a l'Aula Magna de la seu de l'EPSEM. Demà aniré a veure la mare a Valldoreix, encara que faci calor... molta calor, malgrat que avui l'aire però és fres... al menys aqui a Manresa. Recodro dies de més calor aquest estiu. Que us ho passeu bé... i no oblideu de mantenir el ritme de participació! encara que jo no us ha sapiga respondre oportunament hehe

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada