dijous, 2 d’agost de 2012

Tot el que tinc, m'ho he guanyat treballant, esclar.

Hola. Ja us deia fa uns dies a "Can Yusé" que vivia envoltat de paràsits. De fet penso que jo mateix, si no haguessi nascut en un entorn familiar ja esdevingut i pertant una mena de fill com el de l'acudit de'n "Goma-rota" podria ser més ben parit. Esclar. De fet, i ara, molta gent es deu pensar que és molt més ben parida que jo, i no seré pas jo qui els hi discuteixi. De fet, m'explicava ara fa un parell d'anys la meva cosina MªAssunción que havia viscut amb la meva familia a Vic un temps i que la feien anar a festejar passejant amb una pitillera del meu pare a mode de petita bossa de mà. La feien passejar per la plaça major de Vic a veure si trobava novio. Després es va casar i va tenir una filla i a la meva mare se li'n van encomanar les ganes de tenir una criatura i vaig néixer jo. És més si jo hagués nascut noia ja tenien el nom triat per a mi: Maria Dolors, com la mare. La mare està una mica feta caldo a Valldoreix. Jo també estic una mica fet caldo i desganat. No puc fer res a l'agost. La biblioteca de la UPC està tancada i no puc cumplir amb la petita rutina que havia establert anant a connectar-me allà cada dia d'entre setmana. Podria estudiar al pis però fa molta calor de moment. En principi em podria distreure amb les Olimpiades però son un pal considerable. Vaig a fer un cafè amb llet que em costarà vuitanta cèntims d'euro a Cal Moliné. Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada