diumenge, 2 de setembre de 2012

Comença el Setembre!

Avui és dos de setembre. Falten deu dies per a començar els nous estudis d'Enginyeria en Recursos Energètics i Miners a l'EPSEM. Estic molt content. Aquest dimarts vol la Consol que vagi a Tona. Espero que tingui els diners per pagar-me el transport i no faci com la última vegada que no els tenia i amb tres o quatre euros vaig haver de passar la setmana. Vaig menjar molts entrepans de formatge i galetes que em va convidar en Josep Maria. El dimecres tinc visita a les 16:10 amb el doctor Jiménes Salinas i cindrà també a la visita, l'Anna Jordà. Dijous o divendres ha de venir la Berta per portar-me tabac. La setmana passada ja em vaig aprovisionar una mica de tabac (2paquets) i en tinc fins dimarts. El tabac l'han apujat trenta-cinc cèntims i em va dir l'estanquer que era possible que els tabacs barats com el que jo fumo era provable que també els tornessin a apujar amb això de l'IVA. En principi no haig de patir massa per aquest fet, perquè passa que m'en toquen vint-i-vuit paquets en les diferents ocasions cada quatre setmanes justes que ve la Berta. Tot i això ho considero un increment del tot injust i intolerable. En Rajoy és un fill de p... Que el bombin!

2 comentaris:

  1. Avui he descobert el teu blog, que em sembla un diari diferent dels que solen córrer per la xarxa, on persones amb cultura i diners expliquen les seves dèries (cosa que em sembla perfecta) però llavors falten blogs com el teu, en què expliques la vida tal com és, amb llenguatge de veritat. Felicitats.

    ResponElimina
  2. Moltes mercès. Suposo que forma part de la meva manera de ser. Soc una persona aillada. Expressar-me en un blog i relatar el dia a dia fa que no em trobi tant sol. Fins i tot es donen coincidències paranoiques amb el dia a dia als mitjans locals. Per exemple, em sembla que era ahir que comentava el meu últim salari laboral (1.200€) i ha coincidit que el que demanen els miners sudafricans es veu que és exactament el mateix segons informava el 3/24. Demanen el doble del que cobraven hehe. Treballar de miner no és cap abicoca, em sembla. Treballar de manyà tampoc... en principi. Però hi ha de tot i també hi han hagut moltes patacades de fàbriques i tallers que han tancat. Si tanques costa molt tornar a obrir el mateix negoci i no ens pensem que el que resisteix es faci més fort que abans. Senzillament és que es pot permetre perdre diners durant un temps. També hi ha molt viu que no paga els deutes i crea una nova empresa... com jo hehe És la llei del més fort o de qui ha estat guanyant més diners últimament. Les fàbriques que conec que han tancat eren per exemple, entre moltes d'altres esclar, de panots. Panots son les rajoles de les aceres. Ara es fan paviments que son molt més econòmics sense rajoles, principalment als polígons i lluny del centre o barri antic. Cada poble havia de tenir el seu polígon com havia de tenir la seva piscina municipal, i cada x termes municipals, un camp de golf hehe i no hi juga ningú ni et pots fer soci ni tal. Em sembla que acabarem venent-nos el país com va fer Mallorca als alemanys i així els va hehe. Jo m'agradaria més inventar-me la cocacola: un producte barat que es ven a tothom. Tot un txollo això de les indústries alimentaàries. Tothom menja. ENcara que tothom tenia cotxe i semblava que els tallers mecànics també eren una bona inversió minifundista i també han rebut amb tot això de les garanties i les revisions al mateix concessionari que s'ho van cobrant en les diferents revisions. No han apujat més, per cert, el tabac que jo fumo tot i que abans de lo de l'IVA i tal anava a u amb noranta i ara val 2,25€ i és més dolent encara. No ho sabies? ho fan així, l'apujen i hi posen més merda. així l'apujaran més perquè fa més mal i ens costa més diners la sanitat hehe També han apujat el cafè allà on anava. Deu cèntims. Encara que pagar-ne setanta per un cafè no està gens malament i el cafè és bo. Ara no hi vaig tant sovint però hehe Moltes mercès altre cop, Lluís.

    ResponElimina