dilluns, 10 de setembre de 2012

Soc un caracul!

Hola. Avui encara no he cobrat els trenta euros que cada dia dilluns de totes les setmanes que no sigui festiu, a la nit, m'ingressa la fundació lar en concepte de nòmina. Avui no ha estat així. No sé què passa. Jo sempre haig de treure els diners per finestreta, no puc anar al caixer automàtic. És un nivell 2 que diu el misstge codificat que es passen per telèfon o cara a cara els operaris de la ofina de La Caixa. Abans, ara deu fer un o dos mesos cada dilluns que volia treure cèntims havia no només de presentar el DNI sinó que l'oficinista, com que era un nivell dos que deu suposar un bloqueig que dec tenir a la llibreta, fins i tot havia de telefonar a Cardedeu que és on la fundació Lar que està ubicada a Llinars del Vallès. Ara ja no telefonen i em donen tants cèntims com hihagi a la llibreta a la oficina de la plaça major. Però avui no hi havia els diners a punt com sempre en aquesta segona etapa de nòmines bancàries hi eren. A la primera etapa feien l'ingrés cap allà a les deu o les onze, tot i que al final es feia l'ingrés a les vuit trenta. En una empanada mental que porto tot passant el temps i caminant cap a la biblioteca de la UPC i passant un altre cop per un caixer d'una altra oficina m'he possibilitat que es tractés d'una modificació de la quantitat a percebre perquè li he demanat cinc euros més d'assignació en concepte de fotocòpies que segur hauré de fer cada setmana durant el semestre; i, pertant, al modificar la quantitat han hagut d'anar al banc a establir la nova quantitat perquè es faci a partir de llavors l'ingrés automàtic cada matinada de dilluns. I, és que fins ara a partir de les set, els dilluns anava a qualsevol caixer i se m'indicava que s'havia fet l'abonament que jo ja podia treure en efectiu. Haig d'esperar a les onze per tornar a anar al caixer, però ja m'han destarotat la jornada. També us haig de dir que no m'hi veig bé. Em sembla que tinc vista cansada perquè des que em llevo a les quatre -tot el cap de setmana- que amb la poca llum que fa el pàmpol de l'habitació, que no m'hi veig. Puc adivinar una mica quan llegeixo la pantalla de l'ordinador i fins i tot a la distància que tinc el teclat veig les lletres de les tecles borrós. M'ahig de comprar unes ulleres urgentment o no tindré uns apunts guai. No em digueu que em llevi més tard perquè ahir m'ho vaig proposar i avui m'he llevat a tres quarts de dotze de la nit i estic despert fins ara. Vaig a dormir, de moment i fins que no obrin la biblioteca de la uPC a la tarda, a les cinc. No tinc ganes d'estudiar ara. Aniré a una o dues òptiques a demanar pressupost per les ulleres. També aniré a una botiga d'estris elèctrics a demanr el preu d'una llum petita de sobretaula. Una mena de làmpada flexo que en el meu cas no es pot posar a la taula "grapada" perquè és una taula antiga de tona i molt maca però que té la vora amb un vorall arrodonit i si no és que la làmpada tingui una grapa molt gran no la hi podré posar. De moment també miraré preus. Passaré també al carrer barcelona de manresa per una altra oficina de la caixa a veure què i després telefonaré a la fundació Lar a veure què passa amb els cèntims, les ulleres i la làmpada. SI hi han els cèntims aniré a comprar al BonArea el menjar de la setmana. QUina taladrada més txunga oi? Salutacions cordials

1 comentari:

  1. <doncs informar que ja tinc unes ulleres de les de la farmàcia i he fet la visita a l'ortopèda i m'ha fet un resum de la meva discapacitat visual i que "farem unes ulleres per cinc o sis anys": el paper sel va endur la Verta Vela.

    També m'han apujat la nòmina cinc euros-. Encara sóc més estupid que ahir haheh

    ResponElimina