divendres, 29 de març de 2013

Demano excuses per no haver-me llegit ara mateix el post anterior en aquest mateix fòrum, i hos asseguro que si surt coherrent... doncs això si surt coerent és que la intenció del blog cola o més ben dit es desenvolupa. Fa molts dies que em dic estúpid: A la Universitat al pis de malalts mentals (llar amb servei de suport) aquí a Manresa. Per exemple, soc tant estúpid que no sé estudiar ni mates ni tecnologies mediambientals ni informàtica i van passat els dies. Jo compto que no em donarà temps a fer res fins al juny, malgrat en cara queden tre mesos. Ben bé podria ser que fossi cosa de la medicació el no tenir ganes de fer coses una després de l'altre. Bé ! em sembla que fins i ot podria dir A PENDRE PEL CUL L'enginyeria en recursos energètics i Miners!!! Potser trio mecànica i tal però d'aquí a un parell de semestres. Ha us he explicat a l'altreblog que he agafat de la biblio teca tres llibres. Ara me n'aniré a llegir un en un dia i demà dissabte un altre de més llarg i apel final, entre diumenge i dilluns em deixo el de Hesse: el lobo estepario que havia recollit d'algun comentari a la uoc ddel Martínez de la torre. Adéu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada