divendres, 29 de març de 2013

Estic molt mlament!

Hola! Sí-sí. Estic molt malament i a més m'he refredat i de valent. Passa que aquests dies que no ha fet gaire fred a la nit es varen endescuidar, els veterans de la Llar amb servei de suport, de posar-la. A més no dormo bé em desperto força cops a la nit. Fins i tot passa que em prenc la medicació de la nit i a les 0:00 ja estic despert. Despert però angoixat. A més em prenc un cafè amb llet per veure si em despejo, i passa tot lo contrari: la llet calenta em torna a adormir. A més a més l'efecte positiu de la benzodiacepina d'haver dormit a gust i imaginar-me que ho he fet per espai de unes quatre hores, fins i tot els dies que em desperto a les tres i no les 0:00 fa que em llevi tant descansat com si una hora o mitja hora, em fa l'efecte que n'he dormides quatre o cinc... però encara tot just m'he despertat abans de les cinc. A les cinc i trenta es lleva el company de pis que es dutxa, jo ho he fet a les cinc. Llavors a les 6:30 ell marxa cap a treballar de quiosquer i repartidor de diaris. Fins i tot molts dies dels que em llevo trobant-me bé,l'acompanyo al bar de l'estació de la Renfe i xerrem mentre es pren un cafè. Jo, el cafè de Rodalies no em sembla que m'agradi i passa que en faig un a les 7:01 en una cafeteria-forn de pà que costa setanta cèntims ino un am b trenta coma lestació. Em diuen gent variada que si no m'espavilo acabaré fent el que el company de pis vulgui i que m'haig d'ocupar els matins, però a AMPANS només em deixen estar-hi dos dies a la setmana. Si no em prengués la medi, l'Aquinetón vull dir passaria que podria dormir cada dia fins a les set, i llevarme a les deu per rebre la monitora i tornar a dormir de 12: a 14: hehe Em vull apuntar a un curset de AMPANS que fan a les taardes sobre lo de auto administrar-se tot divertint-e hahaha! val 24euros al mes i s'ha de mirar, jo, de pagar-ho per setmanes. Ara li he dit a la psiquiatre que m'ha visitat d'urgències que fa cinc setmanes que no em veu. Passarà com sempre passa amb els psiquiatres i el personal de els afectats per malalties mentals que son uns hooligans i per poc malament que et trobis ja fan receptes de més coses i tal. Per això tothom procura endreçar-se de cara, per exemple a la visita de dimecres vinent. Llavors: Q!Ui dia passa... any empeny! E`pero que ahgueu gaudit d'una bona lectura i fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada