diumenge, 31 de març de 2013

Mira!

Ara passa que no em trobo bé encara. Ahir em vaig passar tot el dia al llit. Encara ara tinc el nas tapat i me n'haniria a caminar pel Sol però fa massa vent. Ja em trobo molt més bé desque he deixat de prendre el Akinetón Retard al vespre i al matí. La nova pauta secreta retira el noséquantos de la tarda però l'Akineton no. Estic, aquest matí molt content i tal per lo malament que em trobo. Tant de bo fóssim a dimarts o dijous ja i pogués anar a AMPANS. Allà m'ho passo força bé treballant o més ben dit fent pràctiques. Em resulta que passo el refredat ara no només de coll, sinó també de nas, com puc i el fet que ja relativament no em fa mal de cap i que amés passa que en Josep Maria m'ha deixat dos otres paracetamols, doncs des que me n'he pres un, que no tinc tant mal de cap. Algunes punxades i prou. També em sembla que no li diré al metge que ja no em prenc els akinetons i a veure què passa. A l blíster tinc ... més ben dit, no tinc pautat el risperidona de 3mg. És l'únic canvi que m'han fet, però no sé qui. Passa que no estaria bé, de la mateixa manera que no em vareig voler assabentar del mòvil de la auxiliar de tutoria ni de la delegada i que la Núria Serra passa que sí que té. Doncs d'eixa manera no estaria bé que jo m'aprengués els trucs que fan que de un quart d'hora en després de fer la visita la doctora Josepa m'hagi també explicat què passa i m'ha a més : "ara si que prohibit morir... anar a UCIES fins divendres vinent. He anat a UCIES quatre vegades en els set últims dies transcorreguts abans de divendres. Passa que tot i que segurament hi ha més recurssos per explotar que no pas a VIc, estan molt separats, i, a més, passa que s'ha de pagar a tot arreu. Per exemple pagar tres euros al més per fer anglès i informàtica i internet al Club Social. Allà els dies de la assembles hi ha molta més gent que no pas cada dia. En concret la propera es el proper dimarts. A Ampans no s'ha de pagar . Potser s'autofinancïen amb el productes de l'hort... haha quina conya! de fet se'la ha girat feina amb els diferents banca se fusta del recinte. Alguns estan ben aferrats al terra amb ciment i tot. Quin shou! A-haha, quin riure. Em sembla que no anem pas bé per lo malament que em trobo. Molta salut a tothom i fona pasqua florida o granada, la granada és d'aqui a quaranta un dies. Sisisí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada