dimarts, 30 d’abril de 2013

La mare ens ha deixat.

Sigui dit, solemnement, que na Maria Dolors Arola i Sors o de Salvans, encara que ja fes els set anys que tan el pare Josep Salvans i Danés i el fill gran, en Xavier S.A. també es morís aquell any 2006 just dos mesos després del pare, i que la meva germana Montserrat morís el 14 de gener al 2007. La mare tenia vuitanta-i-escaig d'anys i va morir el dia 15/04/2013. Jo soposo que és el mateix cas que el del papa. Semblava que havia d'entrar per la porta malgrat no arribaven els diners que tant sovint es guanyava i repartia entre el taller, la casa i el jardí. El pare, després de treballar tota la vida i dur un taller que havia arribat, en els grans temps a quaranta treballadors va morir amb deu euros a la cartera i un rosari de plata que va desaparèixer quan la meva mare me'l va oferir i jo, em sembla duia el mòvil connectat i tal. Jo soposo, altre vegada que no m'adonaré de la magnitud de la tragèdia en pocs anys. Em feia sentir bé passar-me dues hores i dues hores més per tornar de Valldoreix. També hi vaig ser-hi durant la seva hospitalització a Terrassa. Considero important que la mare... vull dir que jo la vaig veure sempre conscient, malgrat que com tothom no se'n volgués anar. De fet ha tingut diu la meva germana que uns mort tranquila. El dilluns 15 de Abril del 2013 a la tarda. No en faré pas poesia hehe. Haig de mirar de que li diguin unes misses Gregorianes perquè vagi al cel de pet després de que tota la familia Arola hagi vingut a l'enterrament i al tanatori. Salutacions cordials. Fins ara mateix. Josep S.A.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada