divendres, 23 d’agost de 2013

Hola de nou!

Ara no savia que us havia dit abans. És igual! És la continuació de un blog nou. Tinc ara per fer l'efecte de diners amb què convidar-vos a la "ronda" virtual o a la "convidada" doncs tot i que no és ni, el meu sant, ni, el meu aniversari, i tot i que tenia vint-i-cinc cèntims d'euro que ara ja he fet tard per a no pagar al locutori, doncs avui és el sant de la meva cunyada... molt bona persona i amable i distesa (Que em sembla que vol dir ditxaratxero això de distès) És igual. Us porto la frase: "Tant bon punt sigui prou sincer amb i mateix i els meus fracassos" que li vaig respondre al meu tutor a la UOC tant bon punt vaig tenir la seva resposta a un correu "endarrerit: cadascú fa les vacances quan li toquen". Haig de dir, Maria Montserrat, que en cap cas, aquesta frase meva és indubtablement a na mi a quise li hauria d'atorgar el mèrit donat el cas per exemple d'alguna investigació. Estic convençut que es tracta de la mecànica (Que impersonal!) de l'engranatge del sistema UOC i de fè prou cega en els moments en que hauria de prestar atenció i lo relativament contrari (Potser referídidament) i tot això. Soc feliç en poder expressar-me amb la gent que m'envolta i la que em té tírria i tot això... si és que n'hi ha. Ara estic al locutori del carrer Vilanova de Manresa prop de la Plaça Gispert i en direcció a la Plana de l'Om tirant cap a la plaça major per el carrer Sant Miquel o tirant uncop passat el carrer vilanova per la mateixa Plana de L'Om en direcció al carrer del born i plaça Sant Domènec. S'acaba el temps! Aniré altra volta a internet a partir de les quatre de la tarda per si algú m'ajuda a fer el meu tercer xat de la vida i tal si tot va bé. Arreveure, gent!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada