dilluns, 26 d’agost de 2013

Ja tenia ganes d'estudiar!

Passa que dormo i sommio i em desperto tant malalment i amb tantes ganes de, si pogués, passar-me dormint tants dies fins a l'inici del període lectiu i fins i tot aceptar que primer comenci el prelaboral del que no en tinc notícies recent. El que més se m'acut ara ès el carbassó de tres quilos que m'han dit que dimecres m'ensenyaran a comprar... vull dir fer. I això, que no em recordo gaire del que.. no en faig cas dels somnis amb el pare i el meu germà Xavier i la mare i la Montse i no sé quin negoci de reproducció... no biòtica sino de negocis i enginyeria financera. I això m'amoïna i atabala. Com costa tant de passar l'estiu? Demà no tinc res per fer. Avui he anat a comprar dues remeses, una de menjar per mi i una altra compra del pis de productes de neteja comunitaris. El dia sis ve la Berta de FLar i avui , ara si plego mirare´de telefonar a l'Anna. Dijous hauré de telefonar.. ai! telefonar! anar a Tona i veure la consol que diu que haig de fer visites, precisament d'estiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada