diumenge, 8 de setembre de 2013

Is everybody in? The ceremony is about to begin!... Hola Molt Bon Dia. A Catalunya, tot el dia és Bon Dia. Ara estava mirant de aproximar el meeting entre el meu careto i els vostres i ha resutat que la única foto de mi mateix en un tamany i forma, prové de una foto de carnet que havia altrahora escanejat. Així doncs i tot això sobre la pel·lícula FX2Efectos especiales doncs bé que es veu que amb les càmeres que hi ha a determinats llocs de fora de l'atmosfera poden fotografiar fins i tot matrícules de cotxe i tot això i tal... No només estic com una txota sinó que prenc amb la medicació ara que tinc una càries fins a tretze pastilles al dia. Amés cafè cada dia i alguna coca-cola que no em convé. No m'havien cridat mai la atenció per les cocacoles a casa, i en canvi sí que m'ho va dir la infermera la primera vegada els dos injectables cada quinzena mai m'havien cridat la atenció sobre el xarop (syrup) a Tona, si bé amb la Fina, una cuidadora de la Mancomunitat La Plana fins i tot vaig passar a no prendre cocacoles ni café amb la progressiva substitució per em diferents altres productes com cafè descafeinat i tabac, malgrat aquest últim el delimitavem, amb la fundació, a dos paquets la setmana que em duiïa la auxiliar de FLar i el que quedava amb la FIna de canvi després de gastar-nos gairebé trenta euros en nyanyà Estic convençut, i perdoneu la franca ocurrència que donat que , per bé que ho vaig deixar sis mesos abans, i, com que es donava el cas de la barreja de estimulants i narcòtics i estupefahents i coses que no savia queè eren qunat estava tot afeccionat a la autolisi i tot això com una vegada vaig dir de les fandilles hehehaha doncs la meva exnòvia va dir que a veure si em preocupava per una aspirina amb tota la merda que prenia i tot això de què m'havia de preocupar un pastilleta. O dotze! (A l'endemà del fet encar ignoro què vol dir aquest paràgraf. Esdevé de llei, que comenti que des que no menjava carn i a més fins i tot sense aprimar-me, deu fer un any que la medicació m'apreta tant que gairebé -és una manera de dir-ho- gairebé em marejo a determinades hores del dia que intueixo en no donar-se les prenedures sempre a la mateixa i exacta hora dia a dia, doncs no tinc puntes de inestabilitat de les que en fumar un tabac bastant fort... no es dóna el cas. Ara ja, i noteu siusplau les diferències en els meus escrits que de tant simpàtics miren de ser, ningú, i fa anys, em respon. Ara que hi penso, quan no estudiava un company de no sé on (del Bages i/o de la UOC, em sembla que era de la UOC voliaprendre un cafè amb mi. Això fa que me n'enrecordi de des de quant, segur quie llavons mateix, passa que avui precisament dimecres 21 de Agost, Passi que m'he n'he pres un amb el marc que m'ha convidat a La Pruna del Passeig Pere III. Voldria explicar tantes coses i tant guais com altres vegades al meu propi entendre i segons la concordància am la paranoia que es dona cada dia abans de que es compleixin les 24 hores sense altraa més dosi que la de 3 mg de Risperidona Kern Pharma i tal,(la risperidona és el principi actiu i tot això,) no em relaxi i de postres amb dues altres pastilletes més , no m'adormo. A més a més, a qui a Manresa fa molta calor i tot això es dóna el cas de que com a la majoria de ciutats sense parcs interiors i tot això, es passi molta calor de dia i de nit, i segons diuen molt xafogosa al menys en el meu barri que queda ensotat e la vall del llobregat io cardener. Us estimo molt i tot això. Una abraçada ben forta, com les que no em fa ningú, menos en JM que va a fúrcies i em dóna petons. Però no us penseu no és conscient de la seva acció ni caràcter i pertant no només ho desprecia sinó que carda fàstic i roba i remena i és una mala companyia. Tant i tant preocupant com agradable i tot això. Ja ho deia jo que no anàvem bé i tot això.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada