divendres, 11 d’octubre de 2013

No va passar res.

Vaig haver de contestar amb boli unes cinquanta preguntes i em van dir que una companya de la Julia em faria encara un altre prova. Així que res. Ahir vaig entregar la PAC primera de l'assignatura Fonaments i evolució de la multimèdia. Molta feina i poc clara donat el desconeixement dels canvis només a nivell d'usuari. Res de programació. Avui precisament tinc informàtica al club Social. Tinc cinquenta noves pàgines per llegir i encara unes altres per visualitzar que són al campus virtual i que miraré de visualitzar i comentar, per anar fent feina. Hi ha dies de tot, ahir em van punxar l'injectable de cent-vint-i-cinc mg. avui tenia molt mal de cap i ara sembla que mentre no fumo em trobo més bé. 01-02-2014 Ar a no sé dir si ja he anat al dentista! Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada