dimecres, 27 d’agost de 2014

Aniversari.

Avui dimecres dia vint-i-set d'agost, ha fet tres anys de l'últim consum de cocaïna. El proper divendres vint-i-set de febrer, farà també tres anys de deixadès en el consum d'alcohol... per al que tinc algun poca-solta que em diu que si no bec de tant en tant moriré de Delirium Tremens que jo entenia fins llavors, la setmana pasada, només es produïa en casos de molt alt nivell de alcoholisme i tot superant el síndrome d'abstinència i de veure coses que no hi son. Tinc doncs des de ara una consulta a la enciclopèdia bàsica de la enciclopèdia catalana que algú ahir va deixar en la tauleta de fora de la biblio de Ateneu. Sí perquè... si li dic al metge ens sentiran per els microfons secrets i passara que la meva malaltia era una altra i no la pròpia de la sobre ingesta de dopamina a nivell cerebral i que de ben segur podria derivar en cirrosi cerebral (si és que existeix això). D'acord? Fins aviat. Josep Salvans Arola.

2 comentaris:

  1. josep, la millor i unica droga, és la vida. La resta fan mal, ja ho saps.

    Salut i cuida't

    ResponElimina
  2. No seré jo qui ho posi en dubte! La vida mateixa t'adorm i et desvetlla... encara que no ho trobis mai així de encalaixat com podria èsser els cas de una cançó o un poema. Com un encanteri de i la seva... o millor dit la teva, la nostra, experiència. A tots nivells, és clar. Sigui però la diferent i per sort, formació de cadascú que eviti comportaments de faci-faci i sigui el primer sense pena ni glòria i tot plegat acabi en determinades circumstàncies de sacrifici. Tot això que deia, està pensat després de veure una pel·lícula malgrat no conegui si ja la han passat per la tele o la vaig veure en un programa de rehabilitació que parlaria de les ganes de viure de cadascú i del des-desig d'una nova o vella càrrega familiar tant desmitarilitzada com la mort de un fill i el que en podria ésser una selecció natural en tant que mori per exemple, en un naufragi, la mare o el nen i per grandet que sigui("Cadena de Favores")

    ResponElimina